fredag 16 april 2010

En tumme

Av min efterlängtade Visbyresa blev det bara en tumme. Flyg nummer ett inställt. Flyg nummer två likaså. Huvudvärk och den jävla förkylningen stoppade mig slutligen från att orka åka med Uffe ner till Oskarshamn och ta kvällsfärjan.

Känns SÅ tråkigt. Hade så gärna träffat Jenny, Johan, Anna, Micke och Betty. Och själva ön. Men men.

Hoppas kunna få till en ny trip i början av semestern, i juli. Mina tidigare tre till fyra årliga öresor är som bortblåsta. Blir det inget i sommar får jag krupp!!

Nu hankar jag mig ner till Tunatåget och tar en slöhelg hos mor och far igen. Måste ut från lägenheten som hållt mig fånge i tio dar. Hu.

Gotland finns väl kvar, trots allt.

2 kommentarer:

  1. Såg väldigt mycket fram att träffa dig med!
    Hoppas du snart blir kry på riktigt. Och lika pigg som morfar ; )

    SvaraRadera
  2. Som farfar menar du. Nej, det går inte!

    Försöker komma ner i början av sommaren. Kanske redan tidigt i juni om det går.

    Kram

    SvaraRadera