onsdag 1 september 2010

Så här ligger landet

Ryggen (foglossning) spökar, så det tillbringas inte mycket tid vid datorn, annat än på jobbet där jag är så illa tvungen. Ifall nån undrar vad torkan här beror på.

Sju veckor kvar till beräknad bäbisleverans imorrn. Fyra veckor kvar att jobba. En dag kvar innan efterlängtad, välbehövlig helg, som innefattar Ikeabesök med diverse bäbis-stuff-inköp och lördag till söndag besök av mina kära päron.

Ställer in/tackar nej till kvällsaktiviteter av alla slag just nu. Energin räcker inte till. Imorrn går redaktionen ut för att fira att vi fixar att knåpa ihop inte en utan två tidningar numera. Jag stannar alltså hemma, men hoppas att kollegorna får trevligt med käk och bowling. Klart de får.

Nu: nåt att äta och förmodligen ryggläge framför soffan, uppburen av säkert tio kuddar, kollandes på ett avsnitt av Life on Mars.
Uffe är på fika med några kompisar, så jag kan med gott samvete göra det som faller bara mig in.
Extra skönt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar