måndag 16 augusti 2010

Fort OCH långsamt

Tiden går så jäkla fort! Och sååå långsamt.

Fort när jag ser att jag inte skrivit nåt här på dryga veckan.

Sakta när man går i väntans tider.

Jag väntar på att Uffe (33 imorrn!) ska koma hem från sommarjobbet i Visby. Det är så tomt hemma.

Men allra mest väntar jag, vi, på pysen i magen. Vem är h*n?! Spänningen stiger.

En bagatell jämfört med det stora som väntar: Vi har börjat redigera Extra i sin nya form. Andra kvällen idag. Dags att gå hem nu. Trött, men betydligt nöjdare än igår, som var superstressig. Det tyckte inte bäbisen om.

Att man redan påverkar så mycket. Värt att tänka på.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är värt att tänka på. Tänk exempelvis på att ert musikval där hemma påverkar pysens framtida musiksmak. Jag menar, in med Håkan och Kent. Och ut med Skifs och Lundell.

    SvaraRadera
  2. Den har redan hängt med på två konserter.
    Kent.
    Och Lundell.
    Det bästa av två världar. ;-)

    SvaraRadera