fredag 16 juli 2010

På torra land

Nu har de kommit iväg, mina storseglande vänner Marta, Marcus och Fox.
Önskar dem en god tur, följer deras blogg med spänning och undrar så smått när vi ses nästa gång. Läs här.

Själv stannar jag på torra land, i princip. Bad blir det så klart en hel del av och frågan är vart vi beger oss idag.
Fina Främby udde här i Falun blev nerskitet häromdan, när nån båt åkte på och rev upp en avloppsledning.
Provsvaren på hur vattnet mår kommer idag.
Rafflande.

Imorrn kuskar vi vidare via Etuna, Parken Zoo och Kents konsert hemåt mot Norpan. Uffe drar ut och paddlar måndag tisdag och själv har jag massor att sysselsätta mig med.
Om jag vill och ids.

På torsdag styr vi kosan mot västkusten och vännerna Susanne, Kristian och Viggo.
Längesen vi sågs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar