måndag 19 juli 2010

Gräsänka med rätt att ignorera solen

Är gräsänka sen i förmidags, då Uffe tog med sig Hnke och drog ut till Tyrislöt för en tvådagarspaddling.

Känns riktigt skönt, har massor med saker som ska göras, eller redan blivit gjorda. Tvätt, ärenden, fix på diverse sidor på nätet, ett par rullar jag vill hyra som ändå inte lockar sambon, syprojekt, dammsugning om andan mot förmodan faller på.
Med mera.
Gör det jag har ork och lust med.

Kent i lördags var fina. Ösregnade, men det gjorde inget. Hela publiken ignorerade regnet och dansade och sjöng loss. Extra kul att se dem på vår gemensamma hemmaplan.
Gammal eskilit som jag är och allt.

Bokade nyss tåg till och från Stockholm om dryga veckan. Ska upp och titta på Lundell med Elin på Grönan, och bo på mitt favvohotell på Söder.
Blir kalas.

På torsdag bilar vi ner till Trollhättan och sen vidare till Västkusten.

Men först lite tid här hemma, alltså.
Har inte varit utanför dörren idag, bortsett från balkongen.
Ett statement som jag står för.
Solen skiner väl imorrn med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar