onsdag 14 juli 2010

Gillar

Jag gillar Jonas Karlssons senaste novellsamling, Den perfekte vännen. En skådespelare som kan skriva fängslande.

Förutom det gillar jag att virka just nu. Har just avslutat en sjal till mor, nu är frågan vad nästa projekt blir. Har ett par megastora röda mohairgarnnystan som väntar på att förvandlas till en fjäril eller nåt annat flygfärdigt.

Hoppas också att sambon ska vilja åka förbi Tuna på lördag. Kent ger bara en handfull konserter i sommar och en är på Parken Zoo. Ska ner på stan här i Falun och köpa deras nya om en stund. Gillar singlarna, så det bådar gott.

Men innan dess en tur till Källslätten, som ska vara en vacker gammal trädgård nånstans utanför stan.

Och så blir det bad i Runn. Tjockmagen ska svalkas.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittade skivan. Ha tålamod med den, det kommer att löna sig. Jag lovar.
    (Här kan du läsa vad jag tycker: http://ironiskagenerationen.blogspot.com/2010/07/kent-fastnade-till-slut-ordentligt.html)

    SvaraRadera
  2. Köpte den idag. Samt hämtade ut två biljetter till lördagens konsert i Tuna. Ska försöka hinna lyssna in mig lite, kanske får bli i bilen på väg från Falun till konserten!

    SvaraRadera