onsdag 19 maj 2010

Virkböcker och en Billie

Är för trött och slut för att göra annat här än att snabb-blogga om hur trött och slut jag är. Gör det mest för att visa att jag trots allt lever. Trist, jag vet. (Ja, inte att jag lever, men att jag bloggar om tröttheten.)

Men, förresten, en sak! Har fått ett par cdon-leveranser de senaste dagarna. Två skivor - Billie the Visions senaste (har skyhöga förväntningar, tycks aldrig tröttna på de tidigare albumen) och en gammal Smiths-skiva, eftersom min förra fått ben på någon fest. Och idag hämtade jag ut bokpaketet med...två virkböcker!

Jojo, Elin. Nu blir det junta.

Fram med nystanen.

4 kommentarer:

  1. Absolut!
    Vässa virknålen och låt nystanen rulla...

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Terese Lennevi20 maj 2010 kl. 17:00

    Jag vill vara med och virka! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har kommit igång. Suttit i fåtöljen i säkert två tre timmar och provat lite olika saker. Men det tar tid (otålig) och jag fattar inte allt. Improviserar. Morotens ände ser mer ut som en...orange tygkådis. Får testa den på U istället. Behövs hjälp i veckan, Elin! Och Terese - greppa nålen och kom hit snart!

    SvaraRadera